Fizetési és Szállítási feltételek

Fizetés

Fizetés utánvétellel: készpénzben, vagy kártyával a futárnak, vagy az üzletben az eladónak: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, vagy személyesen veszi át a Megrendelő az üzletben, a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy az üzletben az eladó részére kell megfizetni.

Bankkártyával: személyes átvétel és kiszállítás esetén is van rá lehetőség. A megrendelés végösszegének kifizetése ebben az esetben, az üzletben, illetve kiszállítás esetén a GLS mobil terminálján keresztül végezhető.

Előre utalás: Amennyiben a Megrendelő átutalással rendezi a vásárlást, azt előre jelzi az Eladónak írásban (E-mail). Az Eladó előlegszámlát (Pdf formátum) állít ki a Megrendelő részére és a megadott e-mail címre továbbítja. Az összeg beérkezése után feladásra kerül a csomag.

Számla

Szolgáltató a megrendelt termék/ek kiszállításakor, a kifizetés igazolására papíralapú számlát tesz a Megrendelő részére a csomagba.

Szállítási és átvételi módok, és áraik

A megrendelt terméket a bolthelyek címén tudja a Megrendelő átvenni személyesen, vagy az Ön által megadott szállítási címre kerül kiszállításra a GLS futárszolgálattal.

Munkanapokon a 10 óráig leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket még aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, még aznap átadásra kerül a GLS-nek, ami a következő munkanapon megérkezik a kiszállítási címre.

Ha a megrendelt termék nincs raktáron, vagy több tételből áll a megrendelés, akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha minden termék rendelkezésre áll. Amennyiben a Megrendelő kéri, rész szállításra is van lehetőség, de akkor plusz feladási költséggel jár.

Személyes átvétel esetén készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Kiszállítás kérése esetén rendelését a GLS csomagküldő szolgálat viszi ki a Megrendelő részére a számlacímmel azonos, vagy ettől eltérő, Megrendelő által megadott címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, célszerű szállítási címként a munkahelyi címét megadni, amennyiben erre lehetősége van.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt tovább értékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a rendelés átadásakor készpénzben, vagy bankkártyás fizetéssel kell megtéríteni a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát, valamint a jótállási jegyet (csak jótállásköteles tartós fogyasztási cikk esetén!) a csomag tartalmazza.

Szállítási költségek

A kiszállítás díja a megrendeléstől függ, a rendeléskor kiírja a program a várható költséget. Ettől eltérő esetben az Eladó értesíti a Megrendelőt.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 1-5 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.