Cordivari

Történet

Az Ercole Cordivari által 1972-ben alapított Cordivari cég az egyik legjelentősebb gyártó az olasz fűtés- és vízvezeték-iparban. A cég radiátorok, tartályok, hengeres tartályok, termikus napkollektoros rendszerek, kéményrendszerek, élelmiszer-tartályok gyártására és fémek befejezésére specializálódott. A magasan képzett menedzsmentnek, a folyamatos innovációs kutatásnak és az erősen ügyfélorientált vállalatpolitikának köszönhetően a Cordivari folyamatosan elkötelezett az Ügyfél-elégedettség elérése mellett.
A Cordivarinak sikerült figyelnie a piaci fejleményekre, felkarolva a teljes minőség filozófiáját a felhasznált nyersanyagok kiválasztásától a feldolgozásig és a kikészítésig. Kiváló minőségű termékek kínálata érdekében. Ily módon a vállalati társadalmi felelősségvállalás olyan értéket képvisel, amely folyamatosan megújul azáltal, hogy a vásárlói igényeknek megfelelő új modelleket követ.
Folyamatos fejlődéssel és folyamatos növekedéssel a Cordivari megalapozta márkáját és termékeinek minőségét. A hazai piac a forgalom 65%-át teszi ki, az export pedig jelentős, 35%-os szintet ért el. A kiváló minőségű termékeknek, a kereskedelmi megbízhatóságnak és a gyors kiszolgálásnak köszönhetően a Cordivari ma a világ minden tájára exportál.

Küldetés

Küldetésünk a lakóterek minőségének és komfortérzetének javítása radiátorok, fűtőtestek, tartályok, élelmiszer-tartályok, kémény-elvezető rendszer, termikus napkollektoros rendszerek és fémbevonat tervezésével és gyártásával, tervezésével és kivitelezésével, minden hatályos törvény és előírás betartásával és teljes megelégedéssel. ügyfeleinknek, partnereinknek és munkatársainknak, akik biztonságban, minőségben és a környezetvédelemben dolgoznak. Vállalati küldetésünk teljesítése azt jelenti, hogy tiszteletben tartjuk a környező világot, jobbat hagyva az utókorra, mint ahogy mi találtuk. Cégünk mindaddig létezni fog, amíg megvan a vágyunk a fejlődésre. Minden munkánk arra irányul, hogy folyamatosan javítsuk ügyfeleink elégedettségét és növeljük a vevő értékét, miközben ügyfélként nem csak a végső fogyasztót értjük, hanem minden érintettet (intézményeket, állampolgárokat, közigazgatást, intézményeket, alkalmazottakat stb.).
Az általános irányítás felelősséget vállal a küldetés és a célpontok időszakos vizsgálatáért is a folyamatos alkalmasság megállapítása érdekében.

Vállalati értékek

A vállalati küldetést a vállalati értékrendszer, az etikai és magatartási kritériumok és normák rendszere teszi teljessé, amelyben hiszünk, és amelyet referencia térképnek tekintünk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy ne csak a belső kontextusban tájékozódjunk, hanem az összes érdekelt fél számára, akik kapcsolatba lépnek Cordivari világával:

  • Mindenekelőtt a személyek és a kölcsönös tisztelet. Jó alapok nélkül az építkezés nem lehetséges.

  • A cég egy csapat, amelyben a személyek a legfontosabbak.

  • Együtt dolgozunk, hogy megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, és segítsük cégünket nyerni.. 

  • Minden ember fontos, mindenkinek megvan a lehetősége, hogy fejlődjön és változzon.

  • A beszállítók olyan partnerek, akiket hűséggel, tisztességesen és tisztességgel kezelünk.

  • Az üzleti partnereket szövetségesnek tekintjük az érintettek kiszolgálásában és kielégítésében.

  • Bővítse azt a tudást, hogyan alakíthatja át a kritikus kérdéseket fejlesztési tényezőkké.

  • Mindig a vereség kell, hogy legyen a győzelem alapja.

  • Nem tekintélyelvű, hanem tekintélyelvű. A menedzsernek nem kell ráerőltetnie magát a szabályok betartatására és a hozzá közel állók növekedésére.

Kiemelt termékek